Gaziantep’te polis ekipleri tarafından yapılan denetimlerde 7 şüpheli gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent güvenliğinin sağlanması amacıyla farklı bölgelerde denetim yapıldı.
Denetimlerde 1 uzun namlulu silah, 8 tabanca, 4 tüfek, 6 şarjör, 42 fişek, çeşitli miktarlarda uyuşturucu madde, 4 cep telefonu ele geçirildi.
Gözaltına alınan 7 şüpheli işlemleri için emniyet müdürlüğüne götürüldü.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8020 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4977 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4956 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3083 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2137 kez okundu